Dcnk merhaba biraz okumak için girmiştim yazınızı gördüm. Balgam,kulak-saç çekmesi,tragusa dokununca acı sonucu 9 aylık bebeğimizi cocuk acile götürdük. Boğaza kulağa bakıldı kızarıklık var otit dendi. Klavukan 5 ml yazıldı. İlac 4.gün iyice azalınca saglık ocağı dr’una yazdırmaya gittiğimde bana söylediği “sakın antibiyotik verme %90 viral şudan” dedi. Vermedim. Fakat 1 gün kadar sonra yani bugün ateş huysuzluk başladı. Siz nasıl atlattınız bunu sormak istedim. Burnu öyle tıkalı ki gece gündüz uyuyamıyor. Ateşi 38.3 olunca saglık ocağındaki ilaç ve fitil yazdı , yarım fitil yaptım 37.4 şuan boynundan. Alnından 36 civarı gösteriyor. Molcer yazdı, 4 ml vericem tam 10 kilo olmadın daha henüz. İlk dozunu verdim uyuyor gibi bebeğim. Siz ne kullanmıştınız nasıldı süreciniz insan panik yapıyor üzülüyor 😞süreki bebeğim halsiz oldupundan dolayı “eh, eh, eh,” sesleri çıkarıyor. Hangi doktora inanıcağımı napıcağımı da şaşırdım kaldım