Kızlar lütfen yardımcı olun bu konuda cok hassas ve üzgünüm gercekten bazen oturup agliyorum ne yapcagımı bilmiyorum🥺😢 tam iki yaşında kızım var gelişimi gayet normal ama yaşitlarından dayak yiyor ve asla kendını korumuyor karşı taraf bişe yapıyorsa korkuyor kaçiyor birde karsı taraf cok bagirdigi zaman korkuyor bir tepkı vermiyor canını acıttıklarında ağlamiyor bile.. kendını korumasını gectim ağlayaniyor aglamaktan çekiniyor o kadar üzülüyorum ki buraya yazmak istedım belki sizin de oyle cocuklarnz vardr ya da cevredıkıler oyledir. Cocugum nasıl kendını koruyablr nasıl tepkı gosterebilir bilmiyorm herzaman soyluyorum bazen kızım sana vururlarsa sende karsılık ver kendını koru sen de vur ozmaan diyorum bazen diyorum kızım sana vurduklarında yapma hahır de diyorum her şeyi yapiyorm neden olmuyor anlamiyorm bugün artık son olayda canıma tak etti 3 bucuk yasındakı oglan cocugu kızımın üstüne binmiş vuruyordu kafasınıda duvara carptı sanırım orayı gormedım ben oturuyorm ıcerde. O kadar kızgındım ofkelendnım kı ama cok tepki gosteremedım o an sadece almıla sende aynısını yap dedım ama yapmadi kızım. Halbuki cocugumu cok kısıtlamam özgür bırakırım dovmem bagirip cagrmam neden boyle oluyor lütfen yardmcı olun🙏🏻 aynı seyleri yasayan varmı nasıl düzelcek