ilaygd Merhaba kızlar, bebeğim kakasını 6 gündür yapmıyor bu durumu yaşayan ve önerisi olan var mı..?
huma216_ ilaygd canım o sorun bizdede var ben stres yapmaktan bir hal oldum fitil verdim 2 kere lavma yapıldı şaştım ne yaptim sa olmadı doktora goturcem
brnrkn benim bebiş mama kullanmasına rağmen her gün kabız aylardır duphalac şurup bile fayda etmiyor. 15 aylık bu arada. kayısı marmelatını sulandırıp içiriyorum iki gün rahatça yapıyor eğer ayına uygunsa tavsiye ederim