dilekyildiizz Merhaba, oğlum 2,5 aylık doğduğundan beri hiç sarılık olmadı tüm değerlerine detaylı bakıldı esmer bir bebeğim var. Teni neden sarılık gibi sizce ? Her gören sarılık mı yaşıyorsunuz diyor. :(
nilozka dilekyildiizz anne sütünden kaynaklı. Uzamış sarılık diye geciyor sanırım sizin ki. Benim bebeğim için de aynı şey söylendi. Biz de 2,5 aylığız.
dilekyildiizz Yüzü sarı sadece, dediğim gibi doğduğundan beri sarılığımız hiç olmadı emmesi kilosu gayet iyi ve 1 ay önden gidiyor esmer bir bebiş acaba ondan mı diye düşündüm 🥲