Gokturkanne teşekkür ederim canım sağolasın . ikinciye oğlum olursa Göktürk koymayı düşünüyorum adını . Birincisi Göktuğ 😁😁.. yok canım bal da yiyorux her sabah bir tatlı kaşığı deli gibi istiyor yiyor. Karabiberife patates püresi ne atiom yiyor ayrı ayrı denicem bakalım ikisini karıştıp . pekmez terayg denedim çok az ise yaradı