Merhaba hanimlar , yigenlerim icin yaziyorum tam 18 ayliklar , isimlerini bilmiyorlar hic kelime taklit yok , cok az goz temasi var , surekli huysuz ve aglaklar , bide asiri yemek yerler , bunlar belirtiler yengeme soyledigim zaman maalesef sorun yok der yani eski usul annelerimiz gibi bir yaklasimi var , cok ekran izliyorlar , hem onlara cok uzuldum hem annelerine cunku hic bir sey anlamiyorlar , sizce ne yapilabilir yani nasil bir cozume ulasir bu durum bilmiyorum