Herkese iyi bayramlar 1 ay 6 günlük kızım 36+6 haftalık doğdu. Kuvoz vs hiç bişey görmeden bir sorun olmadan taburcu edildik cok şükür. Geçen hafta kontrolde sol akcigerinde hırıltı duymuştu doktor bugün acile getirdik yenidoğan yoğun bakıma alacaklarmis başıma ilk kez böyle bir durum geldi bu durumu yaşayan varmı acil bilgi verirse çok sevinirim. Bide bize dua ederseniz çok mutlu oluruz teşekkürler 🤲🏻