Merhaba kızlar oğlum 3 yaşında ama biraz minyondur normal şartlarda evde çok güzel yer içer ama başka yere gittigimizde bu annemde dahil hiçbir şey yemez çünkü oyuna odaklıdır. Annemde geçen ay d vitamini ve demir ilacı aldılar şimdi bayramlamaya geldik şimdi de iştah açıcı şurup alalım diyor. Anne diyorum yemesinde içmesinde sıkıntı yok napim moralim bozuluyor böyle gördükçe diyor babama söyledi o ilaçtan alıver diye bunlar böbreklere zarar degil mi kızlar ya alsalar bile kullanmayı düşünmüyorum açıkçası siz ne düşünüyorsunuz?