aydefe Kızlar bugun 2.ay aşımızı olduk.normalde de sızlanan uyumayan bır bebek değil ama bugun daha cok uyudu sankı.atesı yok sürekli bakıyorum sızde durum nasıldı normal mi cok uyuması?arada uyanıp emıyor hop gerı uyuyor korkmalı mıyım?
Ygtek aydefe yapabilir canım. Çok iyi hatırlıyorum 2. Ay aşısından sonra oğlum 5 saati geçik uyumuştu.
aydefe Ygtek ayy sagol yaa korktum nıye uyuorsa dıye😁gunduz uyumazdı da gece 6saat felan uyur.şimdi gündüz de hep emdi uyudu bünyem alısık degıl buna😁
tuval Gmzdgs şimdiki aşılar bir şey yapmıyormuş. Aşı sonrası emzirin emiyorsa mama alıyorsa mama verin.ben karnını aşırı doyurmadan gittim aşı sonrası emzirdim sakinleşti uzun derin uyudu
tuval aydefe korkmayın bırakın uyusun evet aşı uyku yapabiliyor ateşini takip edin. Saati gelince besleyin
Birminnosannesi LinaSelin Biz de Cuma günü aşı olacağız ve çok korkuyorum. Allah tüm kızılcıklara sağlık sıhhat versin inşallah.
Bsrkr5 Bugün 2. Ay aşımıZı olduk. Olmadan önce calpol verdim aşıdan sonra 2-3 saat uyudu şükür ne ağrı ne ateş oldu uyandı günlük nasılsa o halde devam etti. Birde gece uyumadan calpol verdim hemşire söyledi.
canparcam123 aydefe her bebek aynı olmuyor bizimki de hiç uyumamıştı iki gün ateş ve huysuzluk çok yaptı..
SenaBetul aydefe canım bi halsizlik oluyor benim bebişte çok uyumaz ama o aşıdan sonra birkaç gün böyle halsiz gibi uyku hali oldu sonra düzeldi