neslihankyc ben çalışmıyorum biz yalnızız, ama yakın zamanda ( bir iki hafta önce ) Ankara da bir arkadaşımız bakıcı ile anlaşmış, bebeği küçük 1,5 yaşlarında, hafta içi 5 gün saat 8-5, 25bin + SGK demişti. Bebeğin yiyeceği yemekleri filan da hazirlayacakmiş, bebeğin durumuna göre vaktim olduğu gün eve de yemek yaparım demiş. Temizlik gibi değil ama hafiften de evi derleyip topluyormuş, yani mutfağa ya da çocuğun dağıttığı döktüğü yerlere süpürge tutma, toz alma tarzı