Dkem05 gazi var. Bebekler gazi oldugunda da rahatlamak amacli biberonu yada anne memesini daha hizli ceker. Oyle yaparsam gececek sanir. Bunu aglamari ac heralde diye yorumlamayin. Beslemeyi hemen kesin bi gazini cikartin sonra yine devam edin yoksa.kolik olur. Bosuna aglar durur yavrucak