Mervemiray Kızlar 10 gün oldu Doğum yapalı yarın kontrolüm var doktor iç dikişlere bakıyor mu yoksa tek dışa mı bakıyor psikolojikmen korkuyorum ☺️
Deletedmom006 Mervemiray hepsine bakiyor. Hatta ben 5 gun sonra gitmistim. Daha oturamiyordum kadin bi muayene etti sandim dikisler yirtiliyor
03saliha06 Mervemiray ikisinede bakıyor canım ama korkmanı gerektircek hiç birsey yok emin ol hissetmiyorsun bile zaten kamera ile bakıyo rahmine sakin olman yeterli sağlığın için önemli sonucta
ozgeya Mervemiray ben 1 haftalıkken ve 40 günlükken kontrole gittim ama dikişlerimi kontrol etmedi,sadece birkaç bişey sordu anormal bir durum görmeyince de bakmadı alttan,sadece ultrasonla rahmime baktı.
Sonermerveutku Mervemiray benim dış dikişlere bakmıştı sadece iç dikişlere bakmadı 40ın çıkınca falan gel demedi
inismona Aybk beni 40. Gün bile çağıran olmadı 😂 sadece 5. Gün bir tane dikişim açıldı sandım. Korktum kendi kararımla Doğum yaptığım servise gittim. Ebe doğumhanede baktı. Açılmamış dikişlerin gayet temiz duruyor demişti o 🤷🏻♀️
YagmurunAnnesi Mervemiray Beni cagiran olmadi. Bende gitmedim 😂 Dikislerim kendiliginden dustu zaten.
Zulal09 Bende normal doğum yaptım 20 gün oluyor dikişlerim baya çok 🙄 dışında 5 tane 2 si düştü 🤦🏼♀️ 5. gün kontrole gittim vajinal muayene etmek istedi ben kabul etmedim kaçtım resmen 😅 ama eğer iltihap kızarıklık şişlik olursa mutlaka ara dedi şükür olmadı 40. Gün tekrar çağırdı kontrol için o zamana dikişler toplamış olur inşallah 😩
Annemmm Valla beni 5.gün çağırdı ben gittim fakat kendisi süt iznini kullandığından 12 de çıkmıştı sonra gene 2-3 sefer bebeğin kontrolu için gittim hiç denk gelmedi bende bi daha arkasına düşmedim kendisiyle en son doğumdan sonra yanıma geldiğinde görüşmüştük 😂