Merhabalar, sorum aslında başlıkta. 2 aylık bebeğim aynı ayda olanlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Özellikle geceleri. Bebeğim asla beşiğinde yatmadı, kundak sevmiyor. Kundaksız da elleriyle kendini uyandırıyor moro refleksi yüzünden. Emzik de tutmadı. Bazen memede uyutuyorum ama o zaman da gazını çıkarmak gerekiyor ve tekrar uyanıyor. Akşam 19.00 sonrası artık eziyet haline geldi. 4.ay itibariyle uyku eğitimi alacağım fakat bu eğitimi almadan 4 ayı nasıl tamamlayacağız bilemiyorum. Cevaplarınızı bekliyorum, sevgiler.