Kızlar normal doğum sonrası korse kullanan varmı varsa ne sıklıkla takıyorsunuz ben 16 gün önce doğum yaptım sabahları uyanır uyanmaz giyiyorum korseyi ama gece yatcağımda çok sıktığı için çıkartıyorum ama acaba 24 saat mi takmak gerek o göbeğin geçmesi için şortlu almıştım ben