Kızlar sabah kahvaltıdan sonra aksama kadar bısey yememıstım oructan cıktık malum bısey ıstemedı cnm 2 saat önce eve geldıgımde yaprak sarması yedım arabada durmustu yolda acıkırsak dıye almıstım. 3 4 saat durdu oda fazla sıcakta değildi dışarı köy serindi neyse suan krap giriyor affedersnz ıshal oldum cıkamıyorum lavabodan zehirlendim mi acaba yoksa yaprak sarması bagırsakları bozar mı yasayan var mı bunun ıcın doktora da gıtmek ıstemıyorum suan