Bebeğim 1.5 aylık gaz sancısı çekiyor kucağımda uyuması hoşuma gidiyor ama yoruyor ve uyuya kalırsam düşer diye korkuyorum kundak yapıp beşiğe bıraktım masum masum gözüme baktı emziğini verdim salladım uyudu şimdi ama ben vicdan azabı çekiyorum ya aramızdaki bağ zayıflarsa ama uyuması sa önemli kendimi kötü hissediyorum hep acaba şimdi neyi var hep şuan aramızdaki bağ nasıl bana güveniyor mu uyukuzluğum ev işleri bi yandan yoruldum hep bi sorumluluk hep bi yorgunluk destek zaten yok olsa bile bebeğe bakıyorum git işleri yap ya ona ben bakim sen yap işte yoruldum bunaldm hep yetersiz hissediyorum ağlıyorum bu sefer bebek hisseder diyorum ne yapıcam şaşırdım çok yorgunum çok bi de yardım ederken hep bana güvenme alışman lazım artık yok öyle bak başlararı hem çocuk bakıyor hem evini topluyor hem yemek yapıyor bu başkaları kim ya bu kadar mükemmel ben bebeğimle bağ kuramadan çamaşır bulaşık yemek ev temizliği ben kaça bölünücem dinleyen yok anlayan yok yalnız başıma kaldım düşüncelerle herkes panik yapma rahat ol diyo ama gel bi de benim içimi gör borç ev bebek kendi ihtiyaçlarım