Kızlar merhaba🌸 göğüs ucu çatlakları için “ şu yöntem şıp diye çözüyor” dediğiniz bir yöntem var mı? Acılar içinde sürünüyorum resmen. Üstelik nemli tutuyorum ama bana mısın demiyor. Bir de göğüste çok süt birikti. Çok ağrı yapıyor bunun içinde önerilere açığım 🙏🏻