Merakımdan soruyorum. Diğer harçlık postunda yorumları okudum işte ne kadar harçlık topladınız ne yapacaksınız; cevap olarak yatırım yerine çocuğuna harcama yapmak ki bu biraz daha normal geldi, diğer düşünce ise anne babanın kendi cebine koyması. Bu düşünce beni rahatsız etti abartıyor muyum? Yoksa hissetmem gereken duygu rahatsız olmak mıydı