Mmeelliikkeee incer o kadar derin uyuyor ki yolda değil koltuktan alma , kontak kapandığı an gözler açılıyor ikisininde :) küçüğün koltuk dönüyor o daha rahat tek kolay o yoksa kemer aç sıyır kurtar illa uyanıyor çok geç saatse kucakta dalıyor yine
Cadisilae incer kaç aylık eskiden biz de böyleydik hemen uyanırdı. Büyüyünce uykusu daha iyi oturdu. Ben muhakkak boynuma dayıyorum yüzünü ve konuşarak pış pış yaparak alıyorım anne burda kızım diyorum. Boynuma da dayayınca yüzünü kokumu alıyor ya devam ediyor uykuya
Cadisilae incer şuan çok zor. Uyanana kadar park halinde bekleyin ben çok bilirim evimin önünde arabadan çıkmadığımı 🤣
incer Cadisilae valla herkes diyor ya gece uyumadı arabada uyuttuk diye, tamam arabada uyuyabilir ama nasıl eve çıkarıyorlar onu anlamıyorum 😅