
Kızlar bebeğim 11 aylık. Mama ve yemek ile besleniyor. İki yanağı da bu şekilde.. vücudunda da bölge bölge var ama bu kadar kızarık ve fazla değil. Belli belirsiz var. Cildiyeye götüreceğim ama götürene kadar ne yapmam gerekiyor. Alerji mi bu acaba? Alerji tek bu semptomlarla ortaya çıkar mı?