Hanımlar 2 ay önce doğum yaptım bebeğim için 40 gün olduğunda 400 lira PTT’den aldım. Ptt’deki memura sorduğumda dedi ki bu 1.500 lira bayramdan sonra yasalaşabilir dedi gerçekten de şu an öyle oldu herhalde yasalaşmis, iki tane çocuğum var ikincisi ocaktan sonra doğdu, bizim bu 1500 lirayı alabilmemiz için nereye başvuru yapmamız gerekiyor ? Bilgisi olan yazabilir mi
-