Oglum la ilgili herseyi kafama takiyorum zaten cok hareketli birsey ogretirken cani isterse oturup yapar soyler..sorum su 2li 3lu cumle kuruyor ama belli seyl3r mesela baba bak okuşi…su bitti ..kola eksi..gibi bazen beni hic dinlemiyor sabah esim hariciyleydi ogluma takim giydirdim foto cekecem asla gelip poz vermiyor zaten cekemedik oglum sunu yapma bunu yapma yok dinlemiyor guluyor kizdigimi bildigi icin.arabalari cok seviyor aliyoruz 2 saat oynuyor her ciktigimizd araba oyuncak araba diye agliyor kendini yere atiyor cocuk sarkilar eslik hareketleri biliyor goz temasi kuruyor aglayarak yaptirma cok.soru soruyorum sacmalar alakasiz cvp veriyor.teste goturmek istedim esim birseyi yok diyor sen iyice kayayi yedin diyor cokkk mutsuzum cok sizdedurum lar nasil…😔