Mrb kızlar çok üzgünüm sebebi ise tesettüre uygun giyinemedigimi düşünmem Denizli’de yaşıyorum ve gerçekten de gezmedigim dükkan kalmadı tesettüre uygun bir şey bulamadm 😓 bazen dar pantolon üstüne kısa bir penye uzun çorap giyen tesettürlü insanları görüyorum hiç hoşuma gitmiyor onlar gibi olmak istemiyorum siz tesettüre uygun kombinlerinizi nasıl yapıyorsunuz