Sütüm tazyikli geliyordu ama yine emiyordu 5 dk sonra bırakıyordu 3 gündür hiçbir şekilde memeyi almıyor herşeyi denedim aç bıraktım yok tutmuyor silikon uçta süt akışı yavaş diye tutmuyor mama ve sağma ile devam ediyoruz şuanda gecermi tutarmi kafayı yemek üzereyim stresten sütüm keslck diye korkuyorum 😢