deepwater Sorum başlıkta aslında biliyorum ilk 2 ay sadece müdahale edilebiliyor sanırım bizimki 5 aylık. Biraz açıldı kulaklar ben de takıyorum biraz var mı çözüm bulan?
nogger Ayy bizde 4 aylık olduk ilk aylar kulakları kıvrılıyo diye bant takmak istedik ama yok asla taktırmadı çığlık çığlığa fotorerapide travma oldu çünkü çocukta şimdi yavaş yavaş taktırıyo ama 4-6 haftadan sonra etkili olmuyo diyolar nolcak bilmem
nogger silanvarol valla biz pes ettik takıyoruz çkarıyo üstüne yatıyor kıvırıyor inadına hala minik kepçelerimiz duruyor napalım ilerde düzelmezse kendi rahatsız olursa yaptırırız ya da bantlar var kulak arkası için onlardan kullanır. Tek çekin cem akran zorbalığı yoksa kurban olsunlar kulaklarına 😇