Uyku uykunun mayası diye boşuna dememişler gerçekten. Oğlum tam 2,5 yaş oldu. Öğle uykusuna çok zor geçiyo artık. Sabah 7-8 gibi kalkıyo. Saat şuan 15.10 hala uyutmaya çalışıyorum. Şimdi uyuyuncada akşam üzeri kalkacak. Bu seferde gece uykusu sarkacak. Ama eğer öğlen 1 saat bile olsa uyumazsa gece vay benim halime 5 kere uyanıyo gece ağlayarak sebepsizce. Bugüne dek 3 kere öğle uykusu uyumadığı oldu farklı zamanlarda. Saatlerce uğraştım uyutmak için uyumadı bende tamam uyumicaksan kalk dedim pes ettim. O üç gecede benim burnumdan geldi gece defalarca uyandı. Bende tam tersi düşünmüştüm gündüz uyumadı gece deliksiz mışıl mışıl uyur diye düşünmüştüm ama yok olmadı. her gün aynı sorunu yaşıyoruz. Gündüz uyutmasam gecelerimiz berbat geçiyo. Uyutsam bu seferde akşam 11de falan uyuyo çok geç bi saat. 🤦🏻♀️