sevdaozkan semkav zinco damla hem uygun hem içeriği doğal yağlardan ibaret bide çok güzel gaz çıkartıyor öneririm
hasrettecas semkav bende nurse harvey ve metsil kullanıyorum metsil çok uygun içeriği iyi değil diyorlardı ama çok etkili bizde nurde harvey iyi dediler etkisi pek yok gibi
disikurt42 En iyisimi bilmem ama ben memnunum bu gaz damlasından çocuğumun gazını gayet iyi çıkartıyor Gaz damlası: simplex
gunesumay05 Zinco berbat cocuk acı cekiyo resmen. Kolik bebeğime en iyi gelen nurse harveys colex şurup oldu 1 çj yeterli gğnde 3 defa
semkav Şimdi benim bebeğim kolik değil ama gazı oluyor ve içi gıcır gıcır yapıyor aslidna pırt da yapıyor ama yetmiyor demekki uykusundan gaz sancisiyla uyanıyor karnını ovalayinca gece tekrar uyuyor kullanmalı mıyım sizce ?
huma216_ semkav canım gazını kendisi çıkartıyorsa hiç verme kimyon demle ver 1 2 kasik bende damla kullanıyordum prominent zamanı doldu maflor aldım 3 gun verdim 3 gun çocuğumu mahvetti sanci içerisinden gicirdamalar geliyordu sanci veriyordu kestim damlayı şuan damla vermiyorum
gunesumay05 semkav 3 aylıkken verdim ben bi sorun yaşamadım. Ve ilk kullanımda bile etkiledi onun sayesinde bende uyku uyudum. Gaz sancısından uyuyamıyordu çocuk 400 küsür liea birşeydir
adalarmodalar Ben mommy’s bliss kullanıyorum çok şükür faydasını çok gördüm . Bana daha önce çocuğu kolik olan bir arkadaşım önermişti bunu , piyasadaki ürünleri kullanıp o da bundan fayda görmüş . Malesef fiyatı uygun değil ama belirtmem lazim