gizemaylam Anneler bebeğim 3-4 gün kaka yapmıyor 7 aylığız ek gıda başladıktan sonra kaç günde bir kaka yapmalı ne kadar süre sonra kabız olur , ne zaman müdahale edilmeli
aysebb gizemaylam Bebeğe göre değişirde genel olarak o ayda kabız olması çok normal bu kaçınılmaz maalesef. Benim kızımda o zamanlarda kabız olmuştu bir süre. Kayısı haşlayıp sabahları aç karnına suyunu içirmek, kendisini püre yapıp yedirmek bu çok iyi gelmişti bize 2-3 gün düzenli içirip yedirdim. Yoğurt ve kefirde iyi gelir kabızlığa. Bol bol bunları verin. Düzelir sonra gene olabilir normal yani bünyeleri ek gıdaya biraz daha alışana kadar böyle oluyor endişe etmeyin. Zamanla alışıyorlar ve geçiyor
momas gizemaylam kakayı eğer 2 gün yapmazsa kuruyor ve çıkamıyor çıkarsa da ağlıyor haliyle kuru diye. Ben haftada ½ kere mutlaka armut ve gün kurusunu haşlıyorum yulaf unuyla mama yapıp veriyorum. Zeytinyağını her yemeğe katıyorum. Ama doktordan ayrıca damla istedim mirabalance adı onun faydasını gördüm
kirazmevsimi_ gizemaylam doktorumuz ek gıda alan bir bebegin 3 günden fazla kaka yapmamasına olumsuz bakıyor. Bizde kabızlıktan cok cektik ve arada cekiyoruzda. Doktorunuz varsa bir sorun isterseniz belki lavman yada ilaçla bir müdahale yaptırır.
kagansinem Sukadar gunde kaka denmez cunku her bebegın metabolızması farklıdır yalnız 48 saat snradında dışkı katılaşır ve cıkarımı daha zor olur dıyor doktorlar ek gıdaya hızlı ve cok basladıysankz kabız olabılır prımc muz ekmek unlu seyler verıyosanız kabız olur bnm bebegjmde oluyor 16 aylık
kagansinem Mudahale olarak suan hurma balkabagı haslayıp ıcıne zeytın yagı koyup ydırmeyı deneyın zeytın yagı verın bı kaşık pirincunu ırmık gbı seyler verıyorsanız bu ara kesın armut elma yedırmeye calısın ck ygurt verdıysenız oda bagırsakların calısma mekanızmasını bozuyor sıcak dus masaj deneyın karın bölgesıne bastırarak
gizemaylam kagansinem evet zeytinyaği felan veriyorum elmaya kayısıya alerjisi var onu da veremiyorum süt ürünleri de veremiyorum bakalım
gizemaylam aysebb bizim çoklu Besin alerjimiz var maalesef süt ürünleri veremiyorum elma , kayısıya felanda alerjisi var , seçeneklerim çok kısıtlı oluyor , birde dışkısı püre kıvamında oluyor normal mi ek gıda zamanı
momas gizemaylam yani üstüne bastırın mesela oğlumun baya sert oluyordu püreyse kabız demek değil ama su içirmeye çalışın bir de yağ içirin. Doktordan bağırsak düzenleyici de isteyin. Oğlum 1 ay çekti ağlayarak yapıyordu kakasını
kanalizzze59 gizemaylam ek gıdaya başladıktan sonra 2 günde 1 kaka bekleniyor doktorlarda böyle söylüyor Eğer daha fazla kalırsa dahada zorlaşıyor yapması Hindistan cevizi yağı öneririm muhakkak çok iyi geliyor bağırsaklara İnstagramda hastalanmayançocuk sayfasını takip etmenizi öneririm
Elvinemine Ya benim kizda iki gundur yapmiyor .bide dis cikariyor .birde öksürük hepsi bir birine karismis durmuda agliyor artik kafayi yiyecegim.bi gun rlma suyuu vermesem havuc suyu vermesem kabiz oluyor .
gizemaylam Elvinemine aynı bizim durum 3 günün sabahı bugün sabah aç karnına zeytinyağı dediler onuda verdim armut da verdim balkabağı dediler lif oranı yüksek diye onuda verdim ek gıdaların içinde sürekli zeytinyaği kesin koymuyorum ne yapacağımi şaşırdım fitil var evde onu vermek için erken mi bilemedim
Elvinemine gizemaylam bizimki bu gun cikti canim .ben tereyagi koyuyorum oyle olunca rahat yapiyor .😅🤭
Elvinemine Elvinemine fitil yerine .bazen evde fitil bulmayinca tereyagi cok iyi geliyor .amma alisdirmiyorumda .hergun elma suyu ve ya havuc suyu veriyorum .vermeyince kabiz oluyor
benbenimm gizemaylam zeytinyağı verin biraz 7 gün yapmazsa fitil veriyorlar zaten hemen yapıyorlar sonra