Nazliezgi 200 TL’cik verdi canım kocam nasıl harcasam acaba bunu şimdi 😄 ( ironi tabi düşünmesi Yeter aslan kocamın)
Temizlikperisi Nazliezgi kız iyice saysaydın bak ilk önce 200 verdi bida 200 az bulduğumu düşündü 400 vermiş oldu 🤣🤣🤣
Gozdeklnc20 Temizlikperisi kocamın tüm parası benim hesapta olduğu için evin tüm parası bende zaten 😂 yatan maaşını komple bana atıyor garibim ben ona harçlık veriyorum 😂 bizim babadan değil de etraftan topladıklarımız kâr 😂😂😂😂
beriiiiil 10 binler 20 binler gerçek mi ya ? Hani adı üzerinde harçlık. 20 bin harçlık mı olur. Bi tek bana mı garip geliyor
chzgnc 100 dolar verdi eşim bana çocuklarımın üçünün her birine 200 tl verdi bu arada 8 eltiyiz amcalarımız sağolsun bonkördü bu bayram toplamda 11 bin 550 tl harçlık toparlamış çocuklarımın 3 nün toplamı parası
Gizmokzilla Temizlikperisi benim kocam da 400 verdi, 2 tane dükkanımız var beraber işletiyoruz akşam evde biriken nakitler oluyor ordan 400 verdi. Ama asıl postan yatan paraların olduğu kart zaten bende o 400ün ehemmiyeti pek yok benim için wkwpsğaüa olsun adet yerini bulsun dlspsğe
3erkekannesi__ Temizlikperisi hiç 😅 bakkala gitmek için para istedim (kendi paramı kullanmak istemedim 😅) kapalı olunca o parayıda geri istedi 😅