Benimki de harçlık vermiş,kredi kartı orada git ne lazımsa al diyor.Surekli eksidesin zaten bir şey almaya elim gitmiyor ki, böyle düşünüp birşey almayacagimi bildiği için ,harçlık da isteyemiyorum, çünkü hep yok yok diyor.İki bebeyle,kira ve evin masrafları ula yetişemiyorum diyor.O da haklı ne diyeyim ,varsın vermesin ,varsın hep millete bakalım😔