akkoyun28 bizede her ne olduysa 2 ay aşısından sonra oldu mama içmeme reddetme hastalanma herşey aşıdan sonra oldu taki kuzum 3 aylık olana kadar 1 ay boyunca hastaydı ve düzelmedi bazen hastalıktan bazen reddetme bazen kusmadan dolayı o bir ayı atlattık delirecek gibiydim artık. Bizde reflü var + red olunca daha kötü oluyorum