monaroza88 9,5 aylık bebeğim domuz gribi olmuştu. Enfluvir şurup verdi kullanıyorum bir haftadır daha iyi gibi ama kaç gün daha kullanmam lazım siz kaç gün kullandınız bebeklerinize
elisa2705 monaroza88 Yok yapmadı doktorunuza yazın bence ondan olmamıştır ateş falan yapmış olabilir mi
monaroza88 elisa2705 kısa süreli bu sabah oldu , bir iki saate geçti. İlacı da bıraktım zaten 7 gün kullandım. Şu an iyi durumu ama biraz öksürüğü var, bende de öyle .
butterflyy_ Bize domuz gribi testi yapmadan direkt bunu vermişti doktor 2-3 kere kullandırdı viral bir enfeksiyon dedi 5 gün kullandık biz de fazla vermeyin
ebrusssen Geçen hafta büyük kızım domuz gribi oldu bana da bulaştırdı küçük kızım 4 aylık sabah akşam 1.5 ml 5 gün kullandık
Dfncgdm2022 monaroza88 cok etkılı bır ılac benım kızım grıbı cok hafıf atlattı ama ne yazıkkı bız de 3 gun kullanabıldık kızıma fayda sagladıgı kadar ne yazıkkı yan etkıde yaptı . Her cocuga yapmayabılır sız ıyı olması acısından 1 hafta kesın kullanmanız lazım
tayincibires monaroza88 5 gün kullanmıştık ama inanılmaz gaz yaptı bebegime. Gaz sorunu olmayan çocuk gazdan kıvrım kıvrım kıvrandı o ilacı kullanırken