Sedlife banada yatış önermişti doktorum. Benim bebeğimin de karın çevresi geriden geliyordu ve artarak devam etti. 37+1 de 2200 kg olarak doğum yaptım. Karın çevresi 5 hafta geriden geliyordu. Doktorunun yatış önermesinin sebebi sıkı takip edilebilmesi için. Çünkü bebeği anne karnında kaybetme ihtimali mevcut. Ben 35. Haftada yatışı kabul ettim ve doğuma kadar hastanede kaldım. Sabah akşam nstye girip, ultrason takibi yapılıyordu. Suyuma ve dopplerime bakılıyordu. Bebek hareketlerini takip etmem isteniyordu. Tansiyonuma bakılıyordu vs. Hastanede olmak bu yönden biraz insanı güvende hissettiriyordu. Ama her şeyi yalnız yaşamak zorunda kaldım. Eşim görevdeydi.. ailem yanımda değildi. Kayınvalidem yanımda kalmadı vs… süreç benim için zordu ama çok şükür bebeğim yanımda ve sağlıklı.. mesela benim gebelik zehirlenmem olmadı çok şükür. Olma ihtimali vardı. Çünkü ters akım olma durumunda hem anne hem bebek riske giriyor. Kaç hafta gelişim geriliği mevcut? Suyu, doppleri iyi mi? Bunların takibi yaptırması gerekiyor. Çok şükür suyum beni doğuma kadar götürdü. Belki biraz daha bekleyebilirdik ama bebeğim riske girerdi. Bir de ciğer geliştirici vs olmuştum ben. Doğuma yakın. Bunları falan doktoruna danışabilir.