zeynepgzn Kızlar baş agrisiylan acile gittim tomografi ve ayrı beyin mr çekildi Dr iyi bişey yok dedi ama dum geveden beri e nabizama düşmemiş kan tahlileri düşmüş ama o daha düşmemiş
hunilimomy zeynepgzn görüntü olarak duser ama rapor olarak gec düşer acil bi durum olmadigi surece nöbetçi radyoloji doktoru raporu hemen yazmaz suan bayram tatili çünkü
zeynepgzn hunilimomy görüntüde düşmemiş canim bilgiolqrak çekildiği falan yazılmış ama görüntü yok henuz