Besteninannesiii Bebeğime bugün hepatit B aşısı 2.doz vurdurdum. Akşam üzeri bir başladı bu saate kadar geçmeyen bir huzursuzluk oldu. Sürekli ağlama uyuyamama hali ....yan etki olmaz dediler ama sizde bunu yaşayan oldu mı ?