iyi bayramlar herkese yenidoğan bebegim sütüm hemen gelmediği için mama basladık gaz sorunu var sma ile olmadı hipp denedk basta bsey yok gbydı ama bu geceyı sabahladık mamayı ıcerken bıter btmez gurultulu sekılde dıskılama yapıyo bez tahrısı vardı ekstra bıde bu eklendı pişik oldu bezi degıstırecegm ama hangı mamayı kullanacagm hcbı fıkrım yok hıpp kullanıp bnu yasayan varmı😭