Hayırlı bayramlar kızlar şuan eşim bayram namazına gitti eski bayramları düşününce bir duygulandım çünkü şuan hiçbir tadı yok eskiden heyecandan uyuyamazdım dedem babannem vardı köye giderdik amcalarım halalarım gelirdi şimdi bir kaynanama gidiyorum sonra anneme ama kimse yok artık çocuklar bile doğru düzgün şeker toplamıyor sadece adı bayram işte düşününce üzüdüm işte ahh nerde o eski bayramlar 🥺