Merhabalar, 2 aylik kizim var. 53 kgla hamile kaldim, Hamileligimde 21 kg aldim. Simdiye kadar 11ini verdim. Hala 10 kg fazlam var. Zayifsin ne diyetisyeni diyenler olacaktir; kendi standartlarima gore kiloluyum. Suan emziriyorum; sanirim.diyetisyene gitmem cok dogru olmaz; ama zamani geldiginde gidecegum. Etkili oluyor mu, gideniniz var mi?