Arkadaşlar selam bebeğim tam 2 aylık bugün leke vermeye başladım ama şunu belirteyim sabah maalesef 2 bardak asitli içecek tükettim :( bebeğim normalde çok sakin ve gaz problemi hiç olmayan bir bebek öncelikle ilk sorum bugün bebeğim bildiğiniz katılarak ağladı adet yüzünden süt tadı bozulur mu? Yoksa asitli içecek içtiğim için mi böyle oldu Ya da adet görmek sütü azaltır keser mi çok korkuyorum cevaplarınızı bekliyorum 🥹