Herkese merhaba kızıma asla şurup içiremiyorum nasıl oluyor anlamıyorum elimde kaşığı gördüğü an anlıyor ve basıyor çığlığı şurubun şişesini göstermiyorum normal mama gibi uzatıyorum kaşığı bakıyor Dolven anında kitliyır ağzını. Ateşi var ne soğuk kompres yaptırıyor ne ilaç içiyor deliricem. Ağlamaktan kendini çatlatıyor ağladıkça daha da ateşleniyor ne olur bi fikri olan yardımcı olsın