ikiprensesannesi_- evet kızlar hepinize hayırlı bayramlaaarrr 🥳💃🏻❤️kimler hangi tatlıları yaptı bakalım çek at bacım 🥳📸😃 bizim menüde: cocostar pasta, kumlu pasta, köstebek pasta ve gelin pastası var 😍😍
Meri-Mel ikiprensesannesi_- Sadece anneme yaptık o da amonyaklı pasta ve baklava kendime yapamadım ben en küçüğüm gelen olmuyor diye 🙈👀 Elinize sağlık çok güzel gözüküyor maşallah gelesim geldi 😃
Yusufagahinannesi ikiprensesannesi_- ben kaynanam ve annemde baklavaları yemeye devam… Kocaman hamile göbeğim 4 yaşında oğlum ve bitmek bilmeyen sancılarımla nasıl yarışayım 4 çeşit tatlı yapan hamarat kadınlarla 😂 (Bu arada maşallah ellerinize sağlık hamileyim köstebek pastaya içim gitti şimdi görümcemden isteyip yaptırıcam 😂)(canım görümcem yapar)
ikiprensesannesi_- Meri-Mel en küçükler her zaman dışarda kalıyor dimi 🥴 buyur gel bacım kapım ardına kadar açık 😍
twobabymom_ Yusufagahinannesi hahah dimi biz bu bayram yiyenlerden olayım durumumuz aynı çünkü Her sene yapar bag evine ben götürürdüm ben yapamayınca hazır almışlar baklava😀
ikiprensesannesi_- Yusufagahinannesi yaa hakkınızı helal edin lütfen nerdeyseniz kargolatıyım hemen 😃😍
Eylul301023 ikiprensesannesi_- ooo maşallah elinize sağlık biz tatile gideceğiz onun için pasta masta yok kısaca bayramlasip yola çıkacağız 😂😂😂
ReisinKizi ikiprensesannesi_- size gelen oluyo herhalde biz en küçük olduğumuz için full gezmedeyiz. Ama bende tiramisu ve spoonful yaptım evde bulunsun diye. 😁
ikiprensesannesi_- ReisinKizi valla gelen de olmuyor doğru dürüst bende en küçüklerdeyim ama heves işte naparsınız 😂