rezban Ben bazen emziriyorum ama sütüm yetmediği için mama veriyorum uyanık olursa saatte bi acıkıyor mama da versem normal mi 2 aylık ?
bikahveicelimmi rezban 2 aylik bebek 2-2bucuk saatte bir beslenebilir. Kac cc mama iciyor? Saatte bir acikiyor diyorsaniz mama miktarini artirmayi deneyebilirsiniz belki ise yarar
beyzzsenturkk_ rezban saat hesabı yapmayın canınız sıkıldıkça emzirin işte hem sütünüz de artar ben ilk doğduğunda 10 ar dakika aralıklarla emzirdim sonra 20 sonra 30 dk olarak yükselttim canım sıkıldıkça büyüyene kadar emzirdim kendinizi saatle sınırlamayın
smyraclk rezban 14 aylik hala geceleri uyanir 2-2.5 saatte bir bazen 1.5 saatte bir. Bebekten bebege degisiyor galiba.
aydint Emzirmeyi sadece karın doyurmak olarak düşünmeyiniz, ne zaman isterse verin, süt yok demeyin aktif emzirin