prenseselsa kullanmayin ve tavsiyem eger bebeginiz bir mamayi kabul ettiyse sorunsuz içiyorsa degistirmeyin. Cunku kabizliga yatkin bebeklerde mama numarasi bile cok etki ediyor benm oglum bebelac gold 2 iciyordu 1 yasina geldi diye 3 aldim ve kabiz oldu. Tekrar 2ye döndük. Kati gidada vs cok dikkatli ilerleyin.