berilimmmm Cümle kuramıyoruz daha gitti geldi baba anne anane dede teyze benim dediklerimi demeye çalışıyor ama cümlesi yok normal mi kuzular
ipeksiiimom berilimmmm kızım tam 18 aylık 25-30 kelimesi var ama bir iki gündür de anne aç, anne del(gel) gibi ikili cümleler kuruyor
Birdunyabircennetannesi berilimmmm Çok normal daha çok küçük 2 yaşından sonra başlıyor cümle genellikle
uzaydanbirisi Cümle pek beklenmiyor 18. Ayda . 24. Ayda 2 kelimelere geçilmesi bekleniyor diye biliyorum
berilimmmm uzaydanbirisi evet genelde öyle söyleniyor insan heyecandan korkuyor ilk çocuk deneyimsizliği çok zor :))
berilimmmm ipeksiiimom maşallah yavruma darısı bize inşallah çok taklit ediyor bizi anlıyor da konuşmaya çalışıyor çok heyecanlıyım :)
ipeksiiimom berilimmmm bence bi anda açılıyorlar ben de tamamen açılıp bicir bicir konuşacağı günleri sabırsızlıkla bekliyorum 🥰