Evet tam olarak durum bu. 9 ay+16 günlük bebeğim. Emeklemeyi geri geri yapiyo hala ileri gelemedi az biraz ileri geliyo ama en çok yürümek istiyo. Totosunun üstüne oturtunca sinirleniyo agliyo. Gün içinde ben tutup kollarindan yürütüyorum ama yetmiyo istiyo ki saatlerce tüm gün o şekilde yürüsün. Bel,kol kalmadı bende. Yürüteç tavsiye edilmiyo diye almadım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Oturduğu an ağlama krizine giriyo ve hiçbir şekilde oyuncak vs oyalanmiyo. İlla ayağa kalkacak. Napiyim ne ediyim bilmiyorum bıktım usandım. Allah aşkına akıl verin.