Kızlar sizinle de paylasmak istedim belki denemek isteyeniniz olur. Bazı bebeklerde işe yaramazmış ama biz yarayan taraf olduk çok sukur. 4 ayligiiz. Ben ruya beslenmesi, uyku beslenmesi vs hic duymamistim bilgim yoktu. Bir mama markasinin sitesinde blogta denk geldim ve denedim. Bebegim mamayla besleniyor. Yarım saatte bir 1 saatte bir uyanirdi aç olmasi imkansiz olurdu ve geri uyutmak cok zordu. Ben de haliyle cok yoruluyordum sabah da erken kalkiyorlar malumm. Ben bebegimi 22.00-22.30 gibi yatiriyorum gece uykusuna çok direnirse en gec 23.00 gibi oluyor. (gonul isterdi ki 20.00 gibi yatirayim ama olmuyor insallah o gunler de gelir.) bu arada uyku öncesi beslenme işini uyuyacagi los odada yapmiyorum. Baska odada yapiyorum. Uyumaya yakın vermemeye özen gösteriyorum en az uykudan yarım saat önce beslenmeyi kesmiş oluyorum muhakkak. Mama destegi ile uyutmak degil de mamasiz uyutmaya alistirdim. Sadece altini uyku oncesi loş ışıkta yatacagi odada degistiriyorum ki o ambiyansı anlayip “hmmm demek uyku vaktim geldi” desin diye böyle bir rutin tutturdum. Daha sonra cogu zaman benim uyuyacagim zaman veya hafif kıpıranmaya başlayınca ama gözlerini açmadiginda, bazen denk gelebilirsem rem uykusunda bebegimi yavasca mamasiyla besliyorum. Gözlerini hic açmıyor zaten ama fokur fokur emiyor biberonu. Gaz sancisi yoksa gaz cikarmana gerek yok demişti doktorumuz ki uykusu acilmasin aglamasin cunku buyumesi icin uyku cok onemli. Kaka yapmadigi surece bezini degistirmiyorum(ki zaten coook çiş dolu olmuyor gece. Sabaha kadar anca agirlasiyor bezi) bu sayede cok rahat 07.30 lara kadar uyuyoruz ikimizde. Ben de cogu zaman onu uyuttuktan 1 saat sonra yatiyorum taş catlasin 2 saat (ütü, camasir vs derdim yoksa) kendime vakit ayiriyorum tv izleyip telefonda ne var ne yok bakiyorum daha sonra sabahina yataktan ruh gibi kalmamak icin 1-2 saat sonra uyku arasi mama verip bende uyuyorumm. Belki isinize yarar, bilmeyenler siz de kendi ruya beslenmenizi olusturabilirsiniz diye dusundum ♥️🫶🏻