İyi geceler sevgili anneler.
Umarım mesajımı gören birileri olur.
Oğlum ana okuluna gidiyor. Sınıfta kol dirseğinin üzerine düşmüş dün.
Kolu şiş ve asla kımıldatamıyor.
Röntgen ve tomografide kırık yok. Zedelenme var.
Ama oğlumun hali hiç iyi değil. Acil doktoru ortopediye götürün dedi ama delireceğim tam bayrama denk geldi.
Allah aşkına bu durumu yaşayan biri var mı?
Ya da anadolu yakasında nerden buluruz bayramda doktor?