Kızlar merhaba, oğlum iki haftadır hasta. İlk üç gün ateşi vardı ama sonra hafif seyretti hatta sadece nadiren öksürük, burun akıntısı ve biraz halsizlik devam ediyordu yine de kontrol için götürdük. Bronşite çevirmiş ve crp yüksekmiş. Gittiğimiz ilk iki doktor böyle yorumlamamıştı sonradan olmuş olabilir son doktorun muayenesi sonucu öğrendik. Şimdi üç gündür antibiyotik kullanıyoruz ve cortair ventolin hava veriyoruz. Şöyle ki cortair öncesinde bir hafta kullanmıştı ama geçmeyince bu son doktor doz yükseltti yani 10 gün olmuştur belki geçmiştir cortair kullanalı, ventolin de üç gündür düzenli kullanıyoruz ve hepsi tam doz.
Şükür ki oğlum iyi görünüyor keyfi yerinde öksürük burun akıntısı vs de kalmadı. Bugün doktora ulaşamadım ve bayram girdi araya. Çarşamba gidebileceğim kontrole ama bu ventolin ve cortaire ne kadar devam etmem gerekir? Şu an şikayetlerimiz devam etmediği için fazla doz da vermek istemiyorum. Siz nasıl kullanıyordunuz?