benoyleuygungordum___ Ben hamileyim malum giremem 21 aylık bebeğim var onu soksam havuza bişey olur mu yabancı kimse olmayacak başka kaplıca suyunu bilir misin böyle kükürtlü bı suyu var kararsız kaldım memlekete geldim doktora da sorma şansım yok
naz2911 benoyleuygungordum___ Kaplıca suları ağır metal içerir 12 yaşından ufak çocukların dahi girmesi kesinlikle önerilmiyor canım Ağır metal cildi daha çok geçirgen olduğu için sağlık problemi yaşayabilirsiniz. Bence kesinlikle sokmamalısınız
3kedili2bebekli benoyleuygungordum___ 9 yaş altı önerilmiyor eğer buhar e sıcak varsa 13 yaş sınırı var
Huma_kus34 benoyleuygungordum___ girişte genelde yazıyor bebekler giremez diye şukadar yastan sonra gırılebılır vs yazıyor
benoyleuygungordum___ cLearQueen yutmasina müdahale ederim de önermedi burdaki arkadaşlar sokmicam gibi
Huma_kus34 benoyleuygungordum___ evet yazıyor mesela bız akyazı kuzuluga gıderız ordakı sular kaplıca suyu orda yazıyor
benoyleuygungordum___ Huma_kus34 çok buhar ve sıcak bı ortam olacak etkiler mi çok arada kaldım gelmeden doktora sorardım ama plansız oldu kaplıca işi
Sedabilen benoyleuygungordum___ ay hayır benim eşim termal tesislerde çalışıyor kesinlikle 7 yaş altı yasak çok tehlikeli diyor hep
buseviim benoyleuygungordum___ ben küçükken ailem ile birlikte gitmiştik ve fenalık gecirmiştim tansiyonum düşmüştü sıcaktan buhardan mı yoksa metalden dolayimi bilmiyorum ama ölüyorum sanmıştım. Bence bebeğinizi hiç sokmayın