Merhabalar hanımlar 20 gün önce oğlum ve ben İnfluenza olduk o güne kadar 50,60 cc sütüm geliyordu.O günden sonra ne kadar sağarsam sağayım 5,10 cc ya geliyor ya gelmiyo.süt arttırıcı çay,dut kurusu,damla vs ne varsa kullandım ama yok çoğalmıyo.Sütüm kesilmiş olabilir mi yada kesiliyor mu.( oğlum 4,5 aylık 3 aylıkken meme reddi yaşamaya başladım.)